Menu Sluiten

Tom Loockx

Interssante websites: 2060.be, ldv.be, boondoggle.eu, leoburnett.be en eurorscg.be

twitter= @tomloockx

Linkedin profile

Tijdens de lessen leg ik de focus op het conceptuele stuk van communicatie, steeds vanuit de vraag 'wat moeten we doen om de consument z'n gedrag te veranderen?'. Door het zo te benaderen kom je bij heel andere oplossingen terecht dan pakweg een print of tv spot. Ik probeer de studenten te laten nadenken over de purpose van een merk zodat de campagne die daaruit volgt relevant en waardevol kan zijn in het leven van de doelgroep. Ik geloof heel sterk dat deze manier van denken de toekomst uitmaakt van reclame.

Als je op die manier een probleem gaat oplossen, merk je al snel dat 'alles' een oplossing kan zijn. Ik laat de studenten dus ook nadenken over digitaal, mobiel, social medai, pr, productontwikkeling, events, apps, installaties, services en dergelijke.

Nieuws & agenda
Wij verhuizen!
Wij verhuizen!

18/01/2019 › 18/02/2019

Gepost op 17/01/2019
Andros Zins-Browne
Andros Zins-Browne

Master Lecture #1

05/12/2018

Gepost op 28/11/2018
Master lectures 2018-2019
Master lectures 2018-2019

10/12/2018 › 24/04/2019

Gepost op 7/12/2018
SAVE THE DATE!
SAVE THE DATE!

Opening of the new campus Sint Lucas Antwerpen

23/02/2019 › 28/02/2019

Gepost op 9/01/2019
Salome Schmuki
Salome Schmuki

Master lecture

16/01/2019

Gepost op 9/01/2019
WTF IOT
WTF IOT

expo about internet of things

19/12/2018

Gepost op 5/12/2018
Meer