Menu Sluiten

Tom Loockx

Interssante websites: 2060.be, ldv.be, boondoggle.eu, leoburnett.be en eurorscg.be

twitter= @tomloockx

Linkedin profile

Tijdens de lessen leg ik de focus op het conceptuele stuk van communicatie, steeds vanuit de vraag 'wat moeten we doen om de consument z'n gedrag te veranderen?'. Door het zo te benaderen kom je bij heel andere oplossingen terecht dan pakweg een print of tv spot. Ik probeer de studenten te laten nadenken over de purpose van een merk zodat de campagne die daaruit volgt relevant en waardevol kan zijn in het leven van de doelgroep. Ik geloof heel sterk dat deze manier van denken de toekomst uitmaakt van reclame.

Als je op die manier een probleem gaat oplossen, merk je al snel dat 'alles' een oplossing kan zijn. Ik laat de studenten dus ook nadenken over digitaal, mobiel, social medai, pr, productontwikkeling, events, apps, installaties, services en dergelijke.

Nieuws & agenda
Open les dagen 2019
Open les dagen 2019

24/04/2019

Gepost op 21/03/2019
Black Art in Europe: Liberation and Resistance
Black Art in Europe: Liberation and Resistance

Black History Month Antwerp International Conference

27/03/2019

Gepost op 25/03/2019
Manoeuvres
Manoeuvres

Expo Masters Vrije Kunsten

15/02/2019

Gepost op 5/02/2019
CONGO ART WORKS
CONGO ART WORKS

Lezing door Bambi Ceuppens

18/03/2019

Gepost op 14/03/2019
EXIT 16
EXIT 16

Groepstentoonstelling Studio kunst BA3

28/03/2019 › 31/03/2019

Gepost op 25/03/2019
#GLEASONSCORE 7
#GLEASONSCORE 7

Expo Patrick Verbeeck

Gepost op 25/03/2019
Meer